Zmotywujmy się razem | MIERZENIE

Witajcie !

Jeśli są osoby, które śledzą wpisy to z góry przepraszam za chwilowy zastój. Próbuję się ze wszystkim uporać i wrócę z postami. 
Dziś jednak chcę wywiązać się z ważnego dla mnie obowiązku, czyli mierzenie obwodów jakich dokonałam 1 czerwca, po 7 dniach.


Czy są efekty ? 
Przekonajmy się ;)


                                                     Talia: 65 cm ------> 64 cm ( - 1 cm )
                                                     Pupa: 102 cm ------> 98,5 cm (- 3,5 cm )
                                                     Udo: 60 cm ------> 60 cm 
                                                     Bicek: 26 cm ------> 25,5 cm ( - 0,5 cm )


Jak widzicie efekty są ! Dla mnie zadowalające bardzo, choć nie ukrywam, że zależy mi też na wyszczupleniu ud, ale tyłek też ważny i z niego zleciało najwięcej ! :)
Jestem zmotywowana do walki niesamowicie i KAŻDEGO z osobna motywuję w dalszym ciągu !
Za mną 7 dni a efekty widoczne gołym okiem. 
Zaznaczam, że codziennie ćwiczę na orbitreku po minimum 40-45 minut. Dodatkowo pilnuję aby nie jeść słodyczy i ograniczam pieczywo. 
Moja walka trwa dalej !

Następne pomiary już za 7 dni ;)



Wytrwałości ! i duuużo siły ! ;))

Komentarze

  1. super że działasz! ja także ćwiczę, chodzę na siłownię już 2 miesiąc i również widzę efekty :) najważniejsze to mieć motywacje i cel! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOTYWACJA I CEL - najważniejsze ! <3
      Również pozdrawiam i życzę jak najlepszych efektów :)

      Usuń
  2. Gratuluję pierwszych efektów. Dostrzegam ogromną motywację, dlatego jedyne co mi pozostało życzyć to zdrowia, bo to one jest najważniejsze w całym tym procesie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo ! Tak to prawda, zdrowie na pierwszym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za uwagę ;)

Popularne posty