Wzrost wagi przy aktywności fizycznej

Cześć ! 

Zanim dodam swoje pomiary chciałabym napisać parę słów o tym, jak wpływają ćwiczenia na naszą wagę. 
Przede wszystkim ważne jest, aby wiedzieć, że nie zawsze odchudzanie wiąże się ze spadkiem wagi, zwłaszcza kiedy dochodzą ćwiczenia.

Kiedy moje odchudzanie polegało tylko na ujemnym bilansie kalorycznym nie do końca to rozumiałam i tym samym unikałam aktywności fizycznej. 

Dziś wszystko wygląda znacznie inaczej. Przede wszystkim utwierdziłam się w przekonaniu, że nie zawsze waga jest najlepszym wyznacznikiem.
Jak wiemy mięśnie ważą więcej od tłuszczu. I tutaj w zasadzie mogłabym skończyć swoje wywody dodając poniższe zdjęcie. 


Jeśli jest ktoś kogo to nie przekonywuje to sorry, ale opuść lokal :p 
Serio ! Nie ma lepszej dla mnie motywacji. 
Odkąd zauważyłam jakie zmiany zaszły w moim wyglądzie po włączeniu do swojego życia aktywności fizycznej nie mam zamiaru przestawać. 
Wystarczył miesiąc joggingu minimum 3 x w tygodniu i tyłek znacznie się podniósł. 
Podnosząc się wizualnie wygląda na większy, ale czy nie lepiej prezentuje się tyłeczek ujędrniony od sflaczałego kufra ????


Z góry zaznaczam, że nie są to moje pośladki, ale mniej więcej wygląda to u mnie tak samo !
Co z tego, że wizualnie jest większy, jak dzięki temu tracimy centymetry !?  Ba, nawet pozbywamy się wstrętnego cellulitu ! Skóra staje się jędrniejsza i duuużo lepsza niż byśmy mieli ważyć mniej a wyglądać jak flak . 
Niestety tak trzeba to ująć, by może zmotywować wszystkich niedowiarków. 
Sama jestem najlepszym przykładem dlatego to piszę. Nie mądruję się bez celu, jeśli nie mam doświadczenia. 

Chcę też dodać, że podczas ćwiczeń wyrabiają się nam mięśnie nie tylko na pokaz. Mięśnie przyczyniają się do przyspieszenia metabolizmu, a więc im więcej mięśni tym lepszy większy metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej. 
Kiedy się głodzimy, nasz organizm zjada mięśnie co sprawia, że metabolizm zwalnia i pozostajemy z ciałem zalanym samym tłuszczykiem...

Bardziej jasno już nie potrafię. Mam nadzieję, że te wbrew pozorom banały zaczną przemawiać do WSZYSTKICH !! 


Dzięki !
a po południu wrzucam pomiary :)

 

Komentarze

Popularne posty