Jestem Gruszka | Dieta

Witam !

Jak sam tytuł wskazuje mowa dziś o typie figury gruszka, z jakim ja sama się utożsamiam. 
Zanim cokolwiek zaczniemy robić ze swoją figurą oceńmy jaki mamy jej typ. 
Każdy wygląda inaczej i każdy tyje w różnych miejscach.
Wszystko jest uwarunkowane wpływem układu hormonalnego oraz genów.

Gruszka charakteryzuje się przede wszystkim 


U Pań o takim typie figury tłuszcz odkłada się zatem głównie w dolnej części ciała. Za sprawą szczupłej góry dysproporcja ciała jest większa. 
Całe szczęście można skorygować tą różnicę ubiorem. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ale jedno jest pewne. Musi dziać się dużo u góry, by odwrócić uwagę od problematycznego dołu. 
Warto też zacząć ćwiczyć górną część ciała, by delikatnie rozwinąć mięśnie.

Do czego jednak zmierzam w tym poście, to dieta.
Gruszki powinny:

* jeść jak najwięcej produktów o niskim indeksie glikemicznym
* wzbogacić swoją dietę w produkty bogate w białko
* pić co najmniej 2 litry wody 
* jeść jak najczęściej produkty bogate w witaminę C
* na talerzu powinny znajdować się głównie kasze, warzywa, drób, ryby, chude sery, jogurty naturalne, kiełki, soczewica, fasolka
* ODSTAWIĆ BIAŁE PIECZYWO, SŁODYCZE, PRODUKTY WYSOKO PRZETWORZONE, KONSERWOWANE, ALKOHOL.


Sama osobiście nie przepadam za swoją figurą, ale wiem i wiele razy doświadczyłam tej przyjemności usłyszeć komplement, że jestem posiadaczką najseksowniejszej figury jaką można mieć !! ;)
 Pamiętajcie, wąska talia i szersze biodra są atutem jaki często podoba się facetom !
Drogie Panie także róbcie wszystko, by podkreślać swoje atuty. Jestem pewna, że wiele Pań dużo by dało by mieć taką figurę jak my !
Poniżej jak zawsze staram się motywować ;)



Pozdrawiam !



Komentarze

  1. Jestem delikatną gruszką i wg mnie ta figura jest świetna, a zdecydowanie lepsza od jabłka gdzie wygląda się jak kółko. Większe biodra dodają tylko seksapilu, haha o ile nie są zbyt duże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak wszystko w granicach normy :D dlatego pilnujmy diety i ruszajmy się, by nie zdeformować naszych kobiecych atutów :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za uwagę ;)

Popularne posty