ZMOTYWUJMY SIĘ RAZEM

Cześć !


Jestem dziś z troszkę krótszym postem, ale dla mnie bardzo znaczącym.
Mianowicie chciałabym umieścić swoje wymiary ciała, po to by co 7 dni móc przychodzić z kolejnymi i porównywać, czy udało mi się coś zrobić, czy też nie.
Jest to swego rodzaju motywacja, by nie odpuszczać i dążyć do jak najlepszych efektów.

Przypominam, że lato, wakacje tuż tuż, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby zadbać o swój wygląd.
Pamiętajmy, że NIGDY nie jest za późno. Każda nasza praca nie idzie na darmo i zawsze są jakieś efekty.

Mobilizując siebie chcę także zmobilizować innych. 
Wiem, że są znacznie bardziej wpływowi ludzie w świecie fitnessu, którzy codziennie chcą Nas zarazić miłością do sportu, zdrowego stylu życia, ale czasem najlepszą motywacją są zwykli ludzie, którzy nie mają jeszcze formy życia, ale zmagają się z codziennymi trudnościami, by ją osiągnąć.

Mi fakt zależy aby zgubić parę centymetrów, ale przede wszystkim chcę właśnie połknąć tego bakcyla i już zawsze zdrowo się odżywiać. 
W aktywność fizyczną powoli się wkręciłam i jest mi z tym mega dobrze, a dodam, że kiedyś miałam same dwóje z w-fu i masę opuszczonych godzin, bo tak nienawidziłam się ruszać :p


Przechodząc do rzeczy, poniżej możecie skorzystać ze ściągawy jak prawidłowo się mierzyć i proponuję to zrobić jak najszybciej, nieważne ile miara pokaże. Pamiętajcie, że przy odrobinie silnej woli, a przede wszystkim CHĘCI możecie za 7 dni zobaczyć te pomiary mniejsze. Jeśli jednak mimo to miara będzie uparcie stała w miejscu NIE PODDAWAJCIE SIĘ ! Daję Wam słowo, że za 14 dni centymetry uciekną NA BANK !
Dajcie sobie czasu !


 

Moje wymiary troszkę się różnią i nie mierzyłam wszystkich części ciała jak na powyższym obrazku.
Zamiast bioder zmierzyłam się na wysokości pośladów.

a więc wygląda to tak:

Talia: 65 cm
Pupa: 102 cm
Udo: 60 cm
Bicek: 26 cm

1 czerwca jestem ponownie z pomiarami, a już niebawem post o mojej aktywności fizycznej.
Co ćwiczę, jak ćwiczę i ile ćwiczę ;)

Miłego dnia !
 


Komentarze

  1. Przydatna grafika, udostępniam :-) Rozumiem, ze mierzysz tylko to, nad czym chcesz pracować?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jest, nie skupiam się na każdej części ciała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za uwagę ;)

Popularne posty