TEORIA NA START

Hej !


Co prawda nad wyglądem bloga w dalszym ciągu pracuję, to jednak chcę już powoli przejść do pisania postów. 
Dziś teoria wstępna, którą chcę przede wszystkim pokazać czego tak naprawdę chcę od siebie.


A więc od początku. Przede wszystkim piszę tego bloga nie po to żeby kogoś pouczać, bo nie jestem jakimś fachowcem w tej dziedzinie, ale chcę mieć większą motywację w tym co robię, by nie rzucać słów na wiatr a dzieląc się efektami publicznie. Mam nadzieję, że znajdą się także osoby, z którymi będę mogła się nawzajem wspierać. 

Tak jak pisałam nie jestem żadnym dietetykiem, aczkolwiek ukończyłam technologię żywienia i tematem związanym z żywieniem bardziej zainteresowałam się dopiero kiedy zachciało mi się zgubić parę kilogramów. 
Kiedy waga schodziła w dół zrozumiałam jak ważną rolę odgrywa to co jemy, a przede wszystkim mega się zmotywowałam. Minęło od tego czasu około 6 lat, gdzie przetestowałam przez ten czas na sobie przeróżne warianty diet. 

I do rzeczy. Czego teraz oczekuję od siebie ? Przede wszystkim stałej wagi i stałego zdrowego stylu życia. 
Aby nawyk "czystej michy" wszedł  mi w krew. 
Cały czas zależy mi na tym, by motywować się do jeszcze większej aktywności fizycznej, ale zaznaczam, że na razie nie znajdziecie u mnie wpisów o treningach na siłce, bo póki co ćwiczenia, które wykonuję mogę swobodnie robić w domu. 

Co jem, czego unikam już w następnym poście.



Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty